Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти
Постійний URI для цього фонду
Всі роботи магістрів мають експертне заключення про перевірку на запозичення та депоновані з дозволу автора.
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти за темою "3D моделювання"
Зараз показано 1 - 11 з 11
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Автоматизація процесу фрезерування для верстатів з ЧПК(2020) Малінін, Є. Є.Об’єкт дослідження – автоматизований процес управління верстатом для фрезерної обробки. Предмет дослідження – моделі автоматизації системи управління верстатом з ЧПУ. Мета атестаційної роботи магістра – підвищити ефективність фрезерної обробки через покращення показників часу встановлення та перерегулювання системи. Методи дослідження – теорія автоматичного управління, критерій Гурвіца, критерій стійкості Найквіста, критерій стійкості Михайлова, експерименти на макеті. В ході виконання атестаційної роботи проведено аналіз сучасного стану розвитку систем ЧПУ. Проаналізували та створили модель системи управління для фрезерного верстату з ЧПУ. На основі проведеного аналізу створили макет фрезерного верстату з ЧПУ. розраховано стійкість створеної системи. Виявлені недоліки системи, а саме завеликий час встановлення та перерегулювання. Для їх вирішення впроваджено в систему управління ПІД–регулятор. Провели комп’ютерне моделювання створеної системи. Також розроблена керуюча програма для створення деталей (макет плати та кришка). Проведені експериментальні дослідження. За результатами наукового дослідження опубліковано статтю у збірнику «Автоматизація та приладобудування» «Automation and Development of Electronic Devices» ADED-2020 (випуск 2).Публікація Алгоритми обробки даних фотограмметрії при створенні 3D моделей(2022) Харченко, Д. М.У даній роботі проведено аналітичний огляд засобів, технологій та методів, які використовуються для створення 3D моделей, проаналізовано існуючі методи створення 3D моделей та 3D сканування. Розглянуто існуючі алгоритми та програмне забезпечення для фотограмметрії, та проаналізовано апаратні особливості отримання даних для фотограмметрії. Проведено аналіз геометричних властивостей пари зображень в фотограмметрії. Розглянуто методології обробки даних за допомогою програмного продукту Agisoft Metashape Profession та 3DF Zephyr.Публікація Вплив електричних параметрів 3D принтера на якість друку(2019) Водоріз, О. В.Об’єкт дослідження – явище впливу електричних параметрів 3D принтера на якість друку. Предмет дослідження – технологічний процес 3D друку за технологією FDM. Мета атестаційної роботи – встановлення залежності якості друкованих виробів від електричних параметрів 3D принтера. Методи дослідження – механічні випробування зразків виготовлених за технологією FDM. В ході виконання атестаційної роботи було виконано аналіз параметрів 3D принтера, що впливають на якість друкованих виробів, виділено та окремо проаналізовано електричні параметри модулів 3D принтера, що впливають на якість друкованих виробів, проаналізовано стандарти для механічних випробувань виробів з полімерів, проведено випробування друкованих виробів, проаналізовано результати випробувань. Результати атестаційної роботи можуть стати основою для стандартизації друкованих виробів виготовлених за допомогою технології FDM. Результати атестаційної роботи апробовані у фаховій статті «Розробка конструкції 3D принтера з кінематикою Delta» (II International Conference Manufacturing & Mechatronic systems 2018 «M&MS-2018», Харків, 25–26 жовт. 2018р. / Харківський національний університет радіоелектроніки; [редкол.: І.Ш. Невлюдов та ін.]. – Харків:ХНУРЕ, 2018- Вип. 106- 107 с. та на 2 міжнародних виставках.Публікація Дослідження підходу поля нейронного випромінювання та його застосунків(2023) Гура, А. О.Мета роботи – дослідити види архітектур та підходів полей нейронного випромінювання, дослідити практичне використання данних моделей та перевірити їх на практиці. Методи дослідження – аналіз існуючих підходів полей нейронного випромінювання, а також областей практичного використання даних підходів, практична реалізація програми та проведення практичного експерименту, а також обробка та виконнання аналіз отриманих результатів. Під час виконання кваліфікаційної роботи проведений теоретичний аналіз літературних джерел щодо методів полей нейронного випромінювання та алгоритмів їх навчання, наукових публікацій щодо розробки полей нейронного випромінювання та безпосереднього їх використання для прикладних задач. Було виділено основні переваги та недоліки існуючих методів та основні області використання даних підходів. На основі найбільш обіцяючих архітектур та підходів була проведена практична робота та реалізовано декілька програмних модулей для перевірки якості моделей та демонстрації результатівПублікація Дослідження та реалізація методів 3D моделювання з використанням 2D зображень(2020) Федосенко, Н. В.Об’єктом дослідження є алгоритми комп’ютерного зору створені, щоб аналізувати зображення для подальшого використання даних для генерації об’ємних моделей. Метою роботи є реалізація методів 3D моделювання, для подальшого дослідження та вдосконалення існуючих методів, що допоможе швидше виконувати операцію моделювання об’єктів у сферах архітектури, дизайну, кіно, інженерії тощо. Методи розробки базуються на засобах комп’ютерного зору та штучного інтелекту, на методах згорткових нейронних мереж та технологіях Python, Keras, Tensorflow, базі даних MongoDB та хмарному сховищі AWS S3, та середовищі розробки PyCharm. Результатом роботи є алгоритм, що аналізує вхідні зображення та створює 3D модель об’єктів.Публікація Згорткова мережа для візуалізації 3D-моделі(2020) Ващенко, А. С.Метою атестаційної роботи є розробка згорткової нейронної мережі для візуалізації 3D-моделей з 2D зображень. У ході виконання атестаційної роботи розроблена згорткова нейронна мережа для візуалізації 3D-моделей на основі 2D зображення. Описаний метод моделювання тривимірної фігури за допомогою знакової функції відстані. Нейронна мережа створена за допомогою інструментів CUDA, Python та TensorFlow. Система оснащена зручним користувацьким інтерфейсом та задовольняє усім функціональні вимогам.Публікація Комплексна тема. Оптимізація 3D моделі для ігрового рушія Unity 3D(2023) Гаєвий, М. С.Об’єкт дослідження – оптимізація 3D-моделі для ігрового рушія Unity 3D. Мета роботи – засвоїти основні правила створення 3D-моделі, оптимізацію, типи програм для моделінгу, імпортувати 3D-модель в ігровий рушій Unity 3D. В атестаційній роботі було виконано моделювання 3D-мортири та її оптимізацію за допомогою програмного забезпечення Blender 3D. У першому розділі описано основні безкоштовні ігрові рушії, їх переваги та недоліки в порівнянні з Unity 3D. У другому розділі описано основні етапи та правила, які використовуються під час 3D моделювання, текстурування та оптимізації 3D моделі. У третьому розділі описано процес імпорту 3D моделі в ігровий рушій Unity 3D та показано еталоні тести оптимізованої та неоптимізованої моделі в різних умовах використання.Публікація Комплексна тема. Оптимізація 3D моделі для ігрового рушія Unreal Engine 5(2024) Рогинський, С. В.В атестаційній роботі проведено теоретичний аналіз математичних моделей використаних у процесі моделювання. У першому розділі проведено теоретичний аналіз програмних продуктів ігрових рушіїв та математичних моделей, які використовуються у процесі створення ігрових рівнів. У другому розділі розроблено та реалізовано ефективні техніки створення та оптимізацію 3D контенту для використання в ігрових рушіях. Створення 3D моделі було виконано використовуючи програмне забезпечення Blender. Розгортка і пакування було виконано використовуючи програмне забезпечення RizomUV. Текстурування було виконано використовуючи програмне забезпечення Substance Painer. У третьому розділі виконано створення ігрового рівня в ігровому рушії Unreal Engine 5. Було виконано порівняння продуктивності рівня на двох комп’ютерних системах з різним рівнем технічних характеристик.Публікація Мультимедійний стрілецький тренажер з інтерактивним анімаційним сюжетом(2021) Логвінов, О. С.Розглянуто і проаналізовано різні аналоги стрілецьких тренажерів та комп'ютерних засобів 3д моделювання, анімації і ігрових движків. З використанням ігрового движка Unreal Engine створений проект анімаційного сюжету для мультимедійного стрілецького тренажера. В роботі досліджена практична і економічна ефективність використання комп'ютерних засобів 3д моделювання, анімації та движків мультимедійних комп'ютерних ігор для створення тренувальних сюжетів найбільш наближених до реальних бойових дій у мультимедійних комплексах стрілецької підготовки. Отримані результати демонструють високу ефективність використаного методу створення анімаційних сюжетів.Публікація Створення ігрового додатку на Android в Unreal Engine 4 з використанням 3D моделювання(2023) Нікітін, Н. Р.Об'єкт дослідження – ігрові додатки. Предмет дослідження – методи створення та оптимізації ігрових додатків. Мета кваліфікаційної роботи – розробка прототипу ігрового додатку використовуючи ігровий двигун Unreal Engine. Методи дослідження – теоретичний аналіз, алгоритмування, графічне моделювання, статистична обробка даних. У даній роботі проведено огляд існуючих ігрових жанрів, класифікацію вимог ігор під різні платформи, детальний огляд ігрових рушіїв, аналіз програм під 3D моделювання, реалізацію ігрового контенту гри використовуючи програми для 3D моделювання, етапи створення додатку, розробка логіки додатку використовуючи візуальний скріптинг Blueprint, створення візуального інтерфейсу гри.Публікація Удосконалення методу автоматизованої пайки BGA компонентів(2020) Кононенко, М. Д.В ході виконання атестаційної роботи проведено аналіз різновидів сучасних інтегральних мікросхем. Виявлено переваги та недоліки використання інтегральних мікросхем в корпусі BGA. Проведено аналіз методів монтажу та пайки BGA-мікросхем. На основі проведеного аналізу розроблено 3D-модель технологічного рішення для удосконалення процесу пайки BGA-мікросхем, а саме маску зі склотекстоліту, з вмонтованими на неї датчиками температури. Створено імітаційну модель процесу пайки BGA-мікросхем, з можливістю регулювання температури в залежності від фактичних показників датчиків температури на корпусі мікросхеми. Проведені експериментальні дослідження.