Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ІНФ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ІНФ) за датою видання
Зараз показано 1 - 20 з 164
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Моделювання інформаційної системи визначення рівня готовності програмного забезпечення до автоматизованого тестування(2021) Полубєхін, А. А.Об’єктом роботи є автоматизація тестування. Метою роботи є розробка структури опитувальної системи і наповнення її бази знань запитаннями, відповіді на які дозволять визначити рівень готовності проєкту, а також отримати базові вказівки з впровадження змін щодо збільшення ступеню підготовки проєкту до введення автоматизації.Публікація Розроблення застосунку для розпізнавання та класифікації образів кулінарних страв(2021) Темчур, К. О.Об’єктом роботи є процес розроблення застосунку для розпізнавання та класифікації кулінарних страв. Метою роботи є розроблення програмного застосунку із застосуванням методів глибокого машинного навчання, спрямованого на розпізнавання та класифікацію кулінарних страв. Проведено дослідження класичних методів розпізнавання та класифікації образів та методів на основі нейронних мереж. Досліджено можливості бібліотеки глибокого навчання TensorFlow, особливості роботи CNN. Розроблено власний підхід до вирішення задачі. У результаті роботи отримано програмний застосунок для розпізнавання та класифікації кулінарних страв.Публікація Розроблення вебзастосунку для дистанційного вивчення англійської мови(2021) Андрєєва, А. Ю.Об’єктом роботи є розроблення вебзастосунку для дистанційного вивчення іноземної мови. Метою роботи є розроблення вебзастосунку за допомогою засобів проєктування інформаційних систем, який надасть можливість користувачу вивчати іноземну мову в дистанційному режимі. Розроблювана програмна система призначення для використання в Україні та за кордоном. Використано методи системного аналізу предметної області. Проведено дослідження аналогів, моделювання структури та наповнення вебзастосунку для дистанційного вивчення англійської мови. Проаналізовано особливості бази даних вебзастосунку для дистанційного вивчення англійської мови.Публікація Розроблення застосунку для ідентифікації облич на кадрах відеозйомки(ХНУРЕ, 2021) Кухарчук, В. А.Об’єктом роботи є послідовність кадрів відеозйомки із людськими обличчями. Метою роботи є розробка застосунку для розпізнавання облич на послідовності кадрів відеозйомки. Використано методи глибокого навчання для знаходження обличчя в кадрі та місцеві двійкові візерунки для виділення текстурних ознак обличчя. Проведено дослідження методів виділення важливих ознак та класифікації об’єктів на зображеннях. Досліджено метод місцевих двійкових візерунків та розроблено алгоритм розпізнавання облич. У результаті роботи здійснена програмна реалізація системи для розпізнавання облич на кадрах відеозйомки.Публікація Розроблення методу ідентифікації об’єктів на основі дескрипторів ключових точок зображення(2021) Бабочкін, О. О.Об’єктом роботи є датасет різноракурсних зображень досліджуваних об’єктів − літаків із застосуванням змін з ефектами та без. Метою роботи є розроблення методу ідентифікації об’єктів на основі дескрипторів ключових точок зображення. Використано детектори, що застосовують дескриптори ключових точок на зображенні. Проведено дослідження методів ідентифікації досліджуваних об’єктів на основі дескрипторів ключових точок зображення. Запроваджено метод детектування SIFT за допомогою бібліотеки OpenCV. У результаті роботи здійснена програмна реалізація програмного застосунку, що виконує порівняння двох вхідних зображень об’єкту за допомогою ідентифікації на основі дескрипторів ключових точок зображення.Публікація Моделювання статистичних мір для класифікації зображень на основі компонентного аналізу(ХНУРЕ, 2021) Хвостенко, О. О.Об’єктом роботи є методи класифікації зображень у системах комп’ютерного зору. Метою роботи є побудова класифікатора зображень на основі компонентного аналізу даних – множини дескрипторів структурного опису із використанням статистичних мір для обчислення релевантності описів розпізнаваного об’єкту та еталонів. Застосовано методи статистичного моделювання та компонентного аналізу векторних даних. Проведено дослідження результативності класифікаторів з використанням опису як множин дескрипторів ключових точок зображень.Публікація Розроблення методу класифікації зображень із використанням кластерних структур для швидкого пошуку даних(2021) Чмутов, Ю. В.Об’єктом роботи є методи класифікації зображень у системах комп’ютерного зору. Метою роботи є розроблення методу класифікації зображень з використанням засобів швидкісного пошуку на підставі кластерних структур. Розроблено метод класифікації зображень із використанням кластерних структур для швидкісного пошуку на основі множини дескрипторів ключових точок. Ключові точки побудовані за допомогою детектору BRISK. Розбиття множини дескрипторів ключових точок по кластерах надає можливість суттєво прискорити обчислення, в результаті чого швидкодія класифікації значно зростає. Проведено вивчення властивостей засобів швидкісного пошуку.Публікація Застосування технологій створення та редагування відео у сучасних системах комп’ютерної графіки(2021) Ілюхін, В. С.Об’єктом роботи є технології створення та редагування відео. Метою роботи є аналіз та впровадження програмних засобів для створення відеоролика. Здійснена демонстрація та використання програмних засобів для візуалізації та компонування медіа-контенту. Застосовано методи підготовки програмного забезпечення для створення єдиного конвеєру, за яким здійснюється розроблення кінцевого продукту. У результаті роботи здійснена програмна реалізація відеоролика.Публікація Розроблення застосунку для виявлення та класифікації подібності рис людських облич(2021) Корякін, І. М.Об’єктом роботи є процес розробки застосунку для виявлення та класифікації подібності рис людських облич. Метою роботи є розробка застосунку для виявлення та класифікації подібності рис людських облич. Використано методи виявлення обличчя Віоли-Джонса за допомогою примітивів Хаара та розпізнавання обличчя за допомогою методу Local Binary Patterns. Проведено дослідження методів виявлення облич та методи їх розпізнавання. Також були розглянуті методи виявлення та розпізнавання об’єктів. У результаті роботи здійснена програмна реалізація застосунку для виявлення та класифікації подібності рис людських облич.Публікація Розроблення методу класифікації зображень за інтегральним поданням розподілів компонентів даних(2021) Жадан, О. В.Об’єктом роботи є метод класифікації зображень на основі статистичних розподілів для множини дескрипторів ключових точок візуальних об’єктів. Метою роботи є моделювання та дослідження працездатності методу класифікації зображень, що базується на побудові ансамблю розподілів для компонентів структурного опису з використанням їх інтегрального подання для кожного класу. Використаними методами є інтелектуальний аналіз даних, математична статистика, детектор ORB для формування дескрипторів ключових точок, моделі для визначення релевантності для множин векторів даних, програмне моделювання. У результаті роботи програмно реалізована досліджувана модель класифікації та перевірена її працездатність.Публікація Використання та дослідження морфологічних операцій OpenCV(2022) Федорченко, Є. В.Об’єктом роботи є комп’ютерний зір для розпізнавання об’єктів за даними відеопотоку. Метою роботи є розробка методів, що базуються на використані модифікованого методу ідентифікації для підвищення якості розпізнавання об’єктів Використано методи комбінованого використання фільтрації шуму, гама-корекції, морфологічних операцій та використання багатопоточності для розпізнавання. Досліджено метод детектування об’єктів за допомогою модифікованого методу ідентифікації. У результаті роботи здійснена програмна реалізація системи для розпізнавання об’єктів для різних варіантів неякісних вхідних даних в режимі реального часуПублікація Моделювання та реалізація інформаційної системи для організації розкладу телепередач на різних телеканалах(2022) Тарасенко, Д. О.Об’єктом роботи є розклад телепередач на різних телеканалах. Метою роботи є моделювання та реалізація інформаційної системи для організації розкладу телепередач на різних телеканалах. Робота присвячена розробці інформаційної системи «Телепрограма». Дана інформаційна система зберігає інформацію про розклад телепередач на різних телеканалах. Має 3 рівня доступу: адміністратор (може змінювати дані усіх таблиць), укладач розкладу (змінює розклад телепередач) та користувач (може продивлятися розклад за побажаннями). Під час розробки інформаційної системи були використані: теорія проєктування реляційних баз даних на базі будування ER-моделі; основні принципи нормалізації реляційних баз даних; мова запитів SQL; CASE-засіб візуального проєктування даних ERwin, середовище розробки програмних систем MS Visual Studio, мова програмування C#.Публікація Розробка програмного засобу по онлайн розпізнаванню тексту на зображеннях(2022) Бганцов, Є. О.Об’єктом роботи є послідовність зображень з текстом. Метою роботи є розробка программного забеспечення на основі використання нейронної мережі, яка дозволяє розпізнавати ознаки символів у тексті та формувати друкований текст згідно з зображенням. У рамках кваліфікаційної роботи був розроблений і реалізований метод розпізнавання тексту зі зображень за допомогою нейронної мережі Tesseract ORC та допоміжних бібліотек. Також було основні методи розпізнавання тексту та технології розробки застосунків, які використоувуються у цій сфері. Наведено спосіб вирішення такої задачі за допомогою нейронної мережі за бібліотек Python, які значно полегшують работу з розпізнаванням тексту. Були здобуті навички з мови програмування Python. Результатом данної роботи є розпізнаний текст текстового формату в блокноті, вивчено процесс розпізнавання тексту та його алгоритми.Публікація Розроблення вебзастосунку для комунікації в режимі реального часу з використанням протоколу WebSocket(2022) Григоров, Г. В.Об’єктом роботи є сервіс для комунікації у реальному часі. Метою роботи є розроблення вебзастосунку для комунікації в режимі реального часу з використанням протоколу WebSocket. Використано бібліотеки та платформи з відкритим кодом, які були ствроені для взаємодії з протоколом Websocket та іншими технологіями для передачі інформації у реальному часі. У результаті роботи була розроблена система для комунікації в режимі реального часу за допомогою платформи Node.js, бібліотеки React та протоколу WebsocketПублікація Розробка мобільного додатку для класифікації об'єктів на основі машинного навчання(2022) Ходонович, А. Б.Об’єктом роботи є розробка вебсайту для перегляду фільмів, серіалів та інше. Метою роботи було створення сайту за допомогою мови програмування PHP та фреймворка Laravel. У роботі були розглянуті основи побудови інтернет-сайтів за допомогою концепції MVC. Були досліджені особливості побудови вебсайту за допомогою фреймворку Laravel. В результаті виконання роботи був створений сайт з можливістю реєстрація на сайті, перегляду фільмів, додавання вподобаних в улюблене, можливість залишити коментар під фільмом.Публікація Розробка та дослiдження методу достовiрної кластеризацiї даних на основi модифiкованого алгоритма Густафсона-Кесселя(2022) Россiна, Т. С.Об’єктом роботи є дослiдження методу достовiрної кластеризацiї даних. Метою роботи є розробка модифiкованої процедури нечiткої кластеризацiї, що заснована на алгоритмi Густафсона-Кесселя, яка дозволяє формувати кластери з вiльної фiксацiї осей. Проведено дослiдження методiв кластеризацiї з деякими порiвняннями, включаючи в основному класичнi методи кластеризацiї, такi як алгоритми k-середнiх, iєрархiчнi методи кластеризацiї, нечiткi методи, що формують класи якi вiдрiзняються вiд сферичної. У результатi роботи здiйснена програмна реалiзацiя методу достовiрної кластеризацiї даних на основi модифiкованого алгоритму Густафсона-Кесселя.Публікація Система прогнозування розвитку забруднень водних та земних поверхонь(2022) Ткачов, В. А.Об’єктом роботи є процес розробки програми для надання графічної інформації про забруднення землі та водної поверхні на основі даних, введених користувачем. Метою роботи є створення програмного забезпечення для прогнозування розвитку забруднень водних та земних поверхонь. Аналіз подібної програми, виявивлення її сильних та слабких сторон, розгляд полікоординатних перетвореннь і бібліотек Python. У ході роботи було розглянуто PyCharm як середовище розробки. Використана мова програмування Python. Розроблено програмний продукт для прогнозування розвитку забруднення водних та земних поверхонь.Публікація Розробка застосунку для класифікації об’єктів на зображеннях(2022) Алевська, А. І.Об’єктом роботи є послідовність різноракурсних зображень об’єктів. Метою роботи є розробка методів, що базуються на використанні нейронної мережі згортки та попередній обробці зображень. Використано алгоритм пошуку в глибину, досліджено навчання нейронної мережі згортки, розроблено алгоритм виявлення об’єкта на попередньо обробленому зображенні з подальшим виведенням списку обмежувальних прямокутників, в яких виявлено об’єкт. У результаті роботи здійснена програмна реалізація нейронної мережі згортки.Публікація Розробка вебсайту «Проблеми екології» з використанням Spring Framework(2022) Мітьков, М. Є.Об’єктом роботи є вебсайт «Проблеми екології». Метою роботи є розробка клієнт-серверного застосунку, з реалізацією інформаційного аспекту з оглядом сучасних проблем екології та інтернет-магазину «екомагазин». Для розробки Front-end частини проєкту використовувались HTML, CSS, JavaScript та фреймворк BootStrap. Для розробки Back-end частини проєкту використано мову програмування Java та такі вебтехнології як Java EE та Spring Framework, а саме Spring Core, Spring MVC, Spring JDBC, Spring Security. У якості СУБД було використано MySQL. Застосунок має 3 рівня доступу: незареєстрований користувач, зареєстрований користувач та адміністратор. У результаті роботи здійснена програмна реалізація системи інтернет-магазину.Публікація Розробка застосунку для гри в шахи з використанням технології Python(2022) Тарасов, А. М.Об’єктом роботи є розробка гри «Шахи». Метою кваліфікаційної роботи є розроблення гри «Шахи» з використанням простого штучного інтелекту для гри проти комп’ютера. Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки в останні роки, поява найпотужніших графічних прискорювачів і центральних процесорів сприяло не менше бурхливому розвитку індустрії комп’ютерних ігор. Видатні розробки цієї галузі – це складні програми, як правило, з дуже високими вимогами до апаратної частини комп’ютера. Ця робота спрямована на розвиток навичок з Python програмуванням. Під час розробки були використані: мова програмування високого рівня Python, бібліотеки мови Python середовище розробки для Python- PyCharm.