Публікація:
Дослідження ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній у Google Ads

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета роботи – розробка методики ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній для магазину будівельних матеріалів у системі Google Ads. Об’єкт дослідження – процес оцінювання ефективності рекламних кампаній у середовищі Google Ads.Предмет дослідження – інструменти, показники і стратегії діагностики ефективності рекламних мультимедійних кампаній у середовищі Google Ads. В роботі досліджено особливості та основні етапи розробки мультимедійних рекламних кампаній дана, сучасні підходи до їх оцінювання; визначено набір ключових показників для оцінки мультимедійних кампаній на різних стадіях. А також особливості використання автоматичних стратегій для запуску мультимедійних кампаній. В експериментальній частині розроблена методика ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній для магазину будівельних матеріалів з використанням систем Google Ads. Методика забезпечує на початкових етапах кампанії виявлення ознак низької результативності та ухвалювати рішення щодо оптимізації рекламних матеріалів, аудиторій і каналів комунікації.Для її реалізації зроблено психографічний аналіз цільової аудиторії та розроблено рекламні матеріали. Здійснена апробація методики та оцінка її економічної ефективності.

Опис

Ключові слова

діагностика ефективності мультимедійних кампаній, магазин будівельних матеріалів

Цитування

Артаков М. А. Дослідження ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній у Google Ads : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / М. А. Артаков ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 60 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються