Публікація:
Дослідження ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній у Google Ads

dc.contributor.authorАртаков, М. А.
dc.date.accessioned2025-12-24T13:28:55Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractМета роботи – розробка методики ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній для магазину будівельних матеріалів у системі Google Ads. Об’єкт дослідження – процес оцінювання ефективності рекламних кампаній у середовищі Google Ads.Предмет дослідження – інструменти, показники і стратегії діагностики ефективності рекламних мультимедійних кампаній у середовищі Google Ads. В роботі досліджено особливості та основні етапи розробки мультимедійних рекламних кампаній дана, сучасні підходи до їх оцінювання; визначено набір ключових показників для оцінки мультимедійних кампаній на різних стадіях. А також особливості використання автоматичних стратегій для запуску мультимедійних кампаній. В експериментальній частині розроблена методика ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній для магазину будівельних матеріалів з використанням систем Google Ads. Методика забезпечує на початкових етапах кампанії виявлення ознак низької результативності та ухвалювати рішення щодо оптимізації рекламних матеріалів, аудиторій і каналів комунікації.Для її реалізації зроблено психографічний аналіз цільової аудиторії та розроблено рекламні матеріали. Здійснена апробація методики та оцінка її економічної ефективності.
dc.identifier.citationАртаков М. А. Дослідження ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній у Google Ads : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / М. А. Артаков ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 60 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/33407
dc.language.isouk
dc.subjectдіагностика ефективності мультимедійних кампаній
dc.subjectмагазин будівельних матеріалів
dc.titleДослідження ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній у Google Ads
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2025_MAG-MCT-ARTAKOV.pdf
Розмір:
1.66 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
10.74 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: