Публікація:
Effectiveness of a social media advertising of a football club

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Advertising and Media Centre of Kauno kolegija Higher Education Institution Layout Virginijus Valčiukas

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

It is necessary to use modern adver-tising and effective brand promotion tools, such as social media to compete successfully. With algorithms it is possible to interact with specific groups, such as sports fans, members of football communities or residents of a par-ticular region. This defines the relevance and aim of the work – to increase the effectiveness of FC Metalist brand through its social media promotion.

Опис

Ключові слова

digital marketing, brand promotion tools

Цитування

Vovk O. Effectiveness of a social media advertising of a football club / O. Vovk, I. Chebotarova // International scientific-practical conference «Innovations in publishing, printing and multimedia technologies 2025»: book of abstracts. – Kaunas, 2025. – Р. 49.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються