Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі Dungeon Crawler

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У цій кваліфікаційній роботі розглянуто процес створення системи процедурної генерації рівнів і декорацій для гри в жанрі dungeon crawler. Метою дослідження є розробка інструментарію, що дозволяє генерувати унікальні підземелля з інтерактивними елементами для забезпечення варіативного ігрового досвіду. Проєкт реалізовано з використанням рушія Unreal Engine 5 та мов програмування C++ і Blueprint. Система генерації підтримує створення рівнів зі змінною структурою кімнат, розміщенням об'єктів і тригерів, а також забезпечує інтеграцію з основними геймплейними механіками (рух, бій, взаємодія з оточенням). Проведено аналіз існуючих ігор і підходів до процедурної генерації. На основі цього спроєктовано архітектуру системи, розроблено UML-діаграми класів, прецедентів та активностей. Реалізовано модульну структуру, яка дозволяє легко масштабувати та налаштовувати систему генерації для нових сценаріїв гри.

Опис

Ключові слова

аналіз існуючих ігор, Dungeon Crawler, декорації, ігровий досвід

Цитування

Бехов В. С. Ігровий програмний застосунок у жанрі Dungeon Crawler : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / В. С. Бехов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 66 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються