Публікація:
Методи та алгоритми організації мережевого програмування мультиплеєрної системи ігрового застосунку

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є розробка моделі та методів мережевої частини для ігрових застосунків. Основною причиною розробки стало те, що поточні рішення не повністю покривають потреби розробників у швидкості передачі даних, що може призвести до негативного досвіду кінцевого користувача. Також значною частиною є те, що поточні рішення не надають великої масштабованості та інструментів для вдосконалення існуючих продуктів, де заздалегідь доволі закритий функціонал. У ході виконання кваліфікаційної роботи було проведено аналіз існуючих рішень мережевих систем у ігрових додатках, що дозволило сформулювати та встановити напрямок у подальшій розробці власного рішення. Було розроблено модель мережевої частини, де основний напрямок розробки був спрямований на прискорення передачі пакетів з даними у сучасних ігрових застосунках. Розроблена модель є гнучким рішенням, яке дозволяє розробникам легко налаштовувати розмір і як будуть передаватися пакети з потрібними даними, їх мету та пріоритет.

Опис

Ключові слова

ігровий застосунок, швидкість передачі даних

Цитування

Долгополов О. М. Методи та алгоритми організації мережевого програмування мультиплеєрної системи ігрового застосунку : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / О. М. Долгополов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 97 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються