Публікація: Методи та алгоритми організації мережевого програмування мультиплеєрної системи ігрового застосунку
| dc.contributor.author | Долгополов, О. М. | |
| dc.date.accessioned | 2025-08-24T08:06:16Z | |
| dc.date.available | 2025-08-24T08:06:16Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | Метою кваліфікаційної роботи є розробка моделі та методів мережевої частини для ігрових застосунків. Основною причиною розробки стало те, що поточні рішення не повністю покривають потреби розробників у швидкості передачі даних, що може призвести до негативного досвіду кінцевого користувача. Також значною частиною є те, що поточні рішення не надають великої масштабованості та інструментів для вдосконалення існуючих продуктів, де заздалегідь доволі закритий функціонал. У ході виконання кваліфікаційної роботи було проведено аналіз існуючих рішень мережевих систем у ігрових додатках, що дозволило сформулювати та встановити напрямок у подальшій розробці власного рішення. Було розроблено модель мережевої частини, де основний напрямок розробки був спрямований на прискорення передачі пакетів з даними у сучасних ігрових застосунках. Розроблена модель є гнучким рішенням, яке дозволяє розробникам легко налаштовувати розмір і як будуть передаватися пакети з потрібними даними, їх мету та пріоритет. | |
| dc.identifier.citation | Долгополов О. М. Методи та алгоритми організації мережевого програмування мультиплеєрної системи ігрового застосунку : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / О. М. Долгополов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 97 с. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/32386 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.subject | ігровий застосунок | |
| dc.subject | швидкість передачі даних | |
| dc.title | Методи та алгоритми організації мережевого програмування мультиплеєрної системи ігрового застосунку | |
| dc.title.alternative | Approaches and Algorithms for Organizing Network Programming of a Multiplayer Game Application System | |
| dc.type | Other | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 2 з 2
Завантаження...
- Назва:
- 2025_M_EOM_SPm-23-3_Dolhopolov_O_M.pdf
- Розмір:
- 2.09 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Завантаження...
- Назва:
- 2025_M_EOM_SPm-23-3_Dolhopolov_O_M_Dodatky.pdf
- Розмір:
- 563.01 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 10.74 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: