Публікація: Методи та алгоритми організації мережевого програмування мультиплеєрної системи ігрового застосунку
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є розробка моделі та методів мережевої частини для ігрових застосунків. Основною причиною розробки стало те, що поточні рішення не повністю покривають потреби розробників у швидкості передачі даних, що може призвести до негативного досвіду кінцевого користувача. Також значною частиною є те, що поточні рішення не надають великої масштабованості та інструментів для вдосконалення існуючих продуктів, де заздалегідь доволі закритий функціонал. У ході виконання кваліфікаційної роботи було проведено аналіз існуючих рішень мережевих систем у ігрових додатках, що дозволило сформулювати та встановити напрямок у подальшій розробці власного рішення. Було розроблено модель мережевої частини, де основний напрямок розробки був спрямований на прискорення передачі пакетів з даними у сучасних ігрових застосунках. Розроблена модель є гнучким рішенням, яке дозволяє розробникам легко налаштовувати розмір і як будуть передаватися пакети з потрібними даними, їх мету та пріоритет.
Опис
Ключові слова
ігровий застосунок, швидкість передачі даних
Цитування
Долгополов О. М. Методи та алгоритми організації мережевого програмування мультиплеєрної системи ігрового застосунку : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / О. М. Долгополов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 97 с.