Публікація: Дослідження методів машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єктом дослідження є методи машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор. Метою роботи є підвищення ефективності процедурної генерації рівнів шляхом застосування алгоритмів навчання з підкріпленням, зокрема Q-learning. Методи розробки базуються на таких технологіях, як Unity, C#, та алгоритми навчання з підкріпленням.
Опис
Ключові слова
процедурна генерація, розробка ігор, q-learning, навчання з підкріпленням
Бібліографічний опис
Ковальов М. В. Дослідження методів машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / М. В. Ковальов; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 65 с.