Публікація:  Дослідження методів машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор
| dc.contributor.author | Ковальов, М. В. | |
| dc.date.accessioned | 2025-07-29T19:46:33Z | |
| dc.date.available | 2025-07-29T19:46:33Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | Об’єктом дослідження є методи машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор. Метою роботи є підвищення ефективності процедурної генерації рівнів шляхом застосування алгоритмів навчання з підкріпленням, зокрема Q-learning. Методи розробки базуються на таких технологіях, як Unity, C#, та алгоритми навчання з підкріпленням. | |
| dc.identifier.citation | Ковальов М. В. Дослідження методів машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / М. В. Ковальов; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 65 с. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/32274 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.subject | процедурна генерація | |
| dc.subject | розробка ігор | |
| dc.subject | q-learning | |
| dc.subject | навчання з підкріпленням | |
| dc.title | Дослідження методів машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор | |
| dc.type | Other | |
| dspace.entity.type | Publication | 
Файли
Оригінальний пакет
1 - 2 з 2
Завантаження...
- Назва:
- 2025_M_PI_Kovalov_MV.pdf
- Розмір:
- 1.02 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Завантаження...
- Назва:
- Dodatok_Kovalov.pdf
- Розмір:
- 2.12 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
 Немає доступних мініатюр 
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 10.74 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: