Публікація:
Дослідження методів машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор

dc.contributor.authorКовальов, М. В.
dc.date.accessioned2025-07-29T19:46:33Z
dc.date.available2025-07-29T19:46:33Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є методи машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор. Метою роботи є підвищення ефективності процедурної генерації рівнів шляхом застосування алгоритмів навчання з підкріпленням, зокрема Q-learning. Методи розробки базуються на таких технологіях, як Unity, C#, та алгоритми навчання з підкріпленням.
dc.identifier.citationКовальов М. В. Дослідження методів машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / М. В. Ковальов; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 65 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/32274
dc.language.isouk
dc.subjectпроцедурна генерація
dc.subjectрозробка ігор
dc.subjectq-learning
dc.subjectнавчання з підкріпленням
dc.titleДослідження методів машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 2 з 2
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2025_M_PI_Kovalov_MV.pdf
Розмір:
1.02 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Dodatok_Kovalov.pdf
Розмір:
2.12 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
10.74 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: