Публікація:
Дослідження методів машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єктом дослідження є методи машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор. Метою роботи є підвищення ефективності процедурної генерації рівнів шляхом застосування алгоритмів навчання з підкріпленням, зокрема Q-learning. Методи розробки базуються на таких технологіях, як Unity, C#, та алгоритми навчання з підкріпленням.

Опис

Ключові слова

процедурна генерація, розробка ігор, q-learning, навчання з підкріпленням

Бібліографічний опис

Ковальов М. В. Дослідження методів машинного навчання для оптимізації процедурної генерації рівнів у розробці ігор : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / М. В. Ковальов; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 65 с.

DOI