Публікація: Розробка фірмового стилю авіакомпанії
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є розробка фірмового стилю авіакомпанії «Air Trails». Об’єкт дослідження – процес розробки складових фірмового стилю, технології виготовлення носіїв фірмового стилю для авіакомпанії. У кваліфікаційній роботі бакалавра було проаналізовано існуючі фірмові стилі провідних авіакомпаній та проведено аналіз їх ефективності. Визначено мету та ідеї розробки фірмового стилю для авіакомпанії, сформовано технічне завдання на розробку дизайну. Визначено структурні елементи фірмового стилю, розроблено логотип, вибрано фірмові кольори та шрифти. Створено макети різних елементів фірмової продукції. Результатом виконання кваліфікаційної роботи є розроблений сучасний та унікальний фірмовий стиль авіакомпанії «Air Trails», що відповідає її іміджу та сприяє впізнаваності бренду. У процесі розробки фірмового стилю було враховано принципи графічного дизайну, особливості цільової аудиторії авіакомпанії, а також сучасні тенденції у дизайні фірмового стилю. Особливу увагу приділено забезпеченню високого рівня якості друкованої продукції, використовуючи офсетний та флексографічний способи друку
Опис
Ключові слова
фірмовий стиль, авіакомпанія, логотип, корпоративні кольори, флексографічний друк, офсетний друк
Цитування
Сушкова А. С. Розробка фірмового стилю авіакомпанії : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / А. С. Сушкова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 72 с.