Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_МСТ)

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 20 з 223
  • Публікація
    Розробка іміджевого веб-сайту для дизайн-агенції
    (2024) Заїка, Д. А.
    У роботі проведено комплексний аналіз ринкових тенденцій, потреб користувачів та веб-сайтів конкурентів та розробку іміджевого веб-сайту дизайн-агенції для побудови позитивного іміджу та залучення нових клієнтів. Мета проекту – створити онлайн-інструмент для презентації портфоліо, досвіду, асортименту послуг та цінностей дизайн-агенції. В ході роботи над завданням були визначені складові UI-дизайну, а також особливості UX дизайну, які вигідно відрізняють розроблений проект серед аналогів. Розробка включала створення зручної користувацької навігації, дизайну та перенесення сайту на платформу Webflow. Також здійснено економічне обґрунтування роботи, розрахована собівартість розробки, прибуток, зарплата та інші витрати на розробку сайту. В результаті було створено сучасний, функціональний та візуально привабливий іміджевий веб-сайт, який ефективно презентує дизайн агентство та сприяє його просуванню на конкурентному ринку.
  • Публікація
    Розробка дизайну сайту особистого комунального кабінету «єХарків'янин»
    (2024) Жирова, М. М.
    В сучасних реаліях, коли активно розгортається етап цифрової трансформації, розробка дизайну вебсайтів стає невід'ємною частиною модернізації бізнес-процесів і публічних послуг. Це обумовлює актуальність створення єдиного онлайн-кабінету для управління комунальними послугами "єХарків'янин", що стане зручним та інтуїтивно зрозумілим інструментом для містян, об'єднавши всі необхідні функції в одному місці, і спрямований на покращення взаємодії між споживачами та постачальниками послуг Об'єкт дослідження – процес розробки дизайну вебсайтів, який забезпечує ефективність і доступність суспільних послуг, покращуючи тим самим якість життя громадян. Предметом дослідження є інтерактивний прототип вебсайту "єХарків'янин".
  • Публікація
    Розробка фірмового стилю авіакомпанії
    (2024) Сушкова, А. С.
    Метою кваліфікаційної роботи є розробка фірмового стилю авіакомпанії «Air Trails». Об’єкт дослідження – процес розробки складових фірмового стилю, технології виготовлення носіїв фірмового стилю для авіакомпанії. У кваліфікаційній роботі бакалавра було проаналізовано існуючі фірмові стилі провідних авіакомпаній та проведено аналіз їх ефективності. Визначено мету та ідеї розробки фірмового стилю для авіакомпанії, сформовано технічне завдання на розробку дизайну. Визначено структурні елементи фірмового стилю, розроблено логотип, вибрано фірмові кольори та шрифти. Створено макети різних елементів фірмової продукції. Результатом виконання кваліфікаційної роботи є розроблений сучасний та унікальний фірмовий стиль авіакомпанії «Air Trails», що відповідає її іміджу та сприяє впізнаваності бренду. У процесі розробки фірмового стилю було враховано принципи графічного дизайну, особливості цільової аудиторії авіакомпанії, а також сучасні тенденції у дизайні фірмового стилю. Особливу увагу приділено забезпеченню високого рівня якості друкованої продукції, використовуючи офсетний та флексографічний способи друку
  • Публікація
    Проєктування інформаційного веб-сайту «KaffeeLife»
    (2024) Трифонова, С. М.
    Робота присвячена дослідженню та створенню інформаційного веб сайту за тематикою кави. Метою роботи є аналіз технологій пов’язаних із створенням подібного веб-сайту, а також розробки графічного інтерфейсу для нього. У роботі представлено детальний опис розробки подібного веб ресурсу, включаючи етапи створення користувацького інтерфейсу, визначені на основі аналізу аналогічних продуктів та потреб цільової аудиторії. Також міститься інформація про всі сучасні технології, необхідні для створення сучасного адаптивного веб-додатку. Пояснювальна записка містить розгорнутий опис усіх етапів розробки, надано результат створеного графічного інтерфейсу та фрагменти коду.
  • Публікація
    Проектування тривимірних моделей для комп’ютерної гри
    (2024) Трохін, К. О.
    Мета роботи – створення тривимірної моделі для AAA-проєкту. Об’єкт дослідження – програмні засоби, основні етапи розробки 3D моделей. Робота включає розробку високоякісних візуальних елементів, які покращують ігровий досвід та підвищують залучення гравців. У роботі докладно описується процес створення тривимірної моделі з використанням сучасних методів та технологій розробки ігор, таких як полігональне моделювання, запікання текстурних карток, а також комбіновані техніки процедурного та ручного текстурування. Проєкт також спрямований на інтеграцію цієї моделі у гру із забезпеченням її оптимальної продуктивності на різних пристроях. У ході виконання роботи було проведено аналіз використання 3D-моделей в ігровій індустрії, обрано та обґрунтовано програмні засоби, необхідні для виконання проєкту, а також описано структуру та процес проєктування. Відповідно до технічного завдання було створено 3D-модель. Також було проведено розрахунок і аналіз економічної ефективності даного проєкту.
  • Публікація
    Розробка 3D-анімації для рекламного відеоролику
    (2024) Волокітіна, Т. С.
    Метою кваліфікаційної роботи є розробка 3D-анімації для рекламного відео ролику. В основній частині роботи було проведено аналіз сучасних підходів до виготовлення 3D-анімаціїї та розробки відео, розроблена схема технологічного процесу створення анімації. В роботі проведено аналіз додатків для виготовлення мультімедійного видання, розроблено сценарій анімаційного рекламного ролику, створено 3D моделі об’єктів, виконано анімацію та рендеринг, проведено тестування продукту та порівняння платформ для перегляду відео. В економічній частині було розраховано собівартість одиниці продукції.
  • Публікація
    Проєктування дизайну мобільного застосунку «Moodly»
    (2024) Співак, Н. С.
    Метою кваліфікаційної роботи є розробка дизайну мобільного додатку «Moodly» для регулярного відстеження ментального стану й психологічної консультації користувачів.
  • Публікація
    Розробка комплекту фірмового одягу для кафедри МСТ
    (2024) Стадник, А. Д.
    Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – розробка комплекту одягу з фірмовою символікою кафедри МСТ та технології його виготовлення. Об'єкт дослідження – технологічні процеси і способи друку на текстилі. В роботі розглянуті різні види рекламної продукції, яка використовує фірмову символіку, проаналізовані особливості різних способів друку на текстилі та обрано оптимальні для рідного одягу, який входить в комплект рекламної продукції кафедри МСТ (футболки, хустинки, жилети). Описано технологічні процес виробництва текстильної рекламної продукції з логотипом кафедри з використанням сублімаційного та трафаретного друку. Також підібрані необхідні програмні та технічні засоби для виробництва продукції, обґрунтований вибір поліграфічного обладнання, зроблений розрахунок основних поліграфічних матеріалів, необхідних для виготовлення одягу з фірмовою символікою, розрахована собівартість та ціна рекламної продукції.
  • Публікація
    Розробка веб-сторінки «Vyshyvanka» як професійного портфоліо веб-дизайнера
    (2024) Столяренко, О. А.
    Мета кваліфікаційної роботи – розробити веб-сторінку, як професійне портфоліо веб-дизайнера, що буде містити такі елементи, що краще за все демонструють професіоналізм здобувача. Результатом виконання кваліфікаційної роботи є готова веб-сторінка «Vyshyvanka». Під час виконання роботи було проведено аналіз аналогів, а саме демонстраційних робіт, визначено список елементів, що присутні на цих сторінках; написано оригінальний контент, підібрано необхідні світлини та створено авторські оздоблювальні елементи цільової аудиторії; створено модульну сітку та графічний дизайн. Сайт було відтворено та опубліковано на корпоративній платформі Ceros Studio.
  • Публікація
    Використання генеративного сервісу Stable Diffusion для розробки дизайну друкованої поліграфічної продукції
    (2024) Столяров, І. В.
    Мета кваліфікаційної роботи – дослідити можливість створення і створити зображення для поліграфічної продукції за допомогою генеративної нейронної мережі «Stable Diffusion». У процесі дослідження визначено актуальність обраної теми, вивчені основні теоретичні положення, що пояснюють дію генеративних нейронних мереж; проведено аналіз можливостей сервісу і вимоги до зображень; досліджено аналоги сервісу, переваги, які вигідно відрізняють його від конкурентів, та недоліки, котрі потрібно ураховувати при його застосуванні. Під час виконання роботи було детально розглянуто інтерфейс та процес створення підказок сервісу, досліджено процес сумісної праці з дизайнером під час підготовки зображень, згенерованих сервісом. В результаті дослідження описаний процес генерування зображень для друкованої продукції завдяки генеративному сервісу.
  • Публікація
    Розробка навчальних відеороликів з курсу «Системи управління кольором» та технології їх виготовлення
    (2024) Савчук, Д. А.
    Мета роботи – розробка навчальних відеороликів для дисципліни «Системи управління кольором». Об’єкт дослідження – технології розробки мультимедійних продуктів; етапи розробки навчального відеоконтенту. В роботі розроблено відеоконтент для мультимедійного навчального комплексу «Системи управління кольором» для студентів спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» та описано технології створення лінійних та нелінійних відеороликів з використанням засобів обробки відео й застосування відеомонтажу. Розроблений відеопродукт містить навчальні відеоматеріали для виконання лабораторних робіт і призначений для інтеграції з існуючим мультимедійним комплексом, який використовується на кафедрі МСТ. В роботі зроблено обґрунтування актуальності розробки відеоконтенту, проєктування, розробка і тестування відео, розроблено його організаційну схему та специфікацію графічного дизайна. Виконано його тестування та розробка рекомендації щодо впровадження. Також зроблено економічне обґрунтування розробки та розрахована його собівартість.
  • Публікація
    Розробка проєкту книжки-картонки з додатковими елементами та технології її виготовлення
    (2024) Шеіна, С. С.
    Мета кваліфікаційної роботи – розробка технологічного процесу підготовки та виготовлення книжки-іграшки з магнітними вставками. Об’єкт дослідження – особливості підготовки дитячої літератури, етапи виготовлення книжок-картонок. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розроблено макет книжки іграшки з магнітними додатковими елементами та технологія виготовлення книжки-картонки з урахуванням умов діючого поліграфічного підприємства та нормативних вимог до дитячої літератури. Для розробленого видання обґрунтовано вибір необхідного програмного забезпечення та поліграфічного обладнання. Здійснений вибір поліграфічних матеріалів та виконаний їх розрахунок для виготовлення тиражу. Також виконано економічне обґрунтування проєкту, розраховані собівартість і ціна книжки-іграшки.
  • Публікація
    Розробка веб-сайту барбершопу засобами системи керування вмістом
    (2024) Шевченко, О. О.
    Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – розробка веб-сайту барбершопу з адаптивним дизайном засобами системи керування вмістом. У кваліфікаційній роботі бакалавра розглядаються аспекти розробки веб-сайтів. Здійснено аналітичний огляд досягнень у цій галузі. Проектування технологічного процесу передбачає ефективну організацію розробки. Вибір інструментів забезпечує оптимальну роботу розробника. Проектування інформаційної структури та навігації сприяє зручності користувачів. Налаштування модульної сітки забезпечує організованість вмісту. Налаштування графічного дизайну покращує візуальну привабливість. Наповнення контентом сторінок надає цінність користувачам. Тестування і публікація перевіряють функціональність та забезпечують доступ до веб сайту. Також виконано економічне обґрунтування проекту, проведено розрахунки собівартості та ціни розробки, визначено прибуток, зарплату та інші витрати, пов'язані з розробкою веб-сайту. ABSTRACT
  • Публікація
    Створення дизайну веб-сайту «Всесвіт ігор»
    (2024) Плотникова, О. Г.
    Важливість обраної теми полягає в тому, що для сучасних українських геймерів треба мати доступ до інформаційних ресурсів, які нададуть їм широкий огляд відеоігор, персонажів та локацій. Саме ця потреба послужила основою для обрання цього завдання як кваліфікаційного проєкту бакалавра. Тематика дипломного проєкту передбачає створення інформаційного веб-сайту про відеоігри, який допоможе користувачам отримати повну інформацію про всі аспекти свiту гри. Об’єктом дослiдження є процес створення дизайну інформаційних сайтів. Предметом дослідження є розробка авторського інформацiйного сайту разом з інтерактивним прототипом, створеним у програмi Figma. Зображення для сайту були пiдготовленi за допомогою Photoshop.
  • Публікація
    Розробка брендингу компанії «Modular House»
    (2024) Рижова, В. В.
    Мета кваліфікаційної роботи – розробка ефективного брендингу для компанії «Modular House», який відображає її цінності, стиль та конкурентні переваги на ринку технологій розумного будинку. Об’єкт дослідження – основні здачі брендингу, етапи створення бренду компаній, що спеціалізуються на технологіях розумного будинку. У ході виконання кваліфікаційної роботи досліджено особливості розробки фірмового стилю для компанії зі впровадження модульних механізмів розумного будинку, розглянуто поняття брендингу компанії, важливість створення дизайну рекламної продукції у рамках розробки брендингу, проаналізовано наявний ринок у даній галузі, визначено програмні засоби для розробки фірмового стилю компанії «Modular House», та основних складових бренду, рекламної та акцидентної продукції як друкованої, так і електронної. Також зроблено економічне обґрунтування роботи, виконано розрахунок собівартості та ціни розробки брендингу компанії.
  • Публікація
    Проєктування елементів корпоративної ідентифікації для кав'ярні «Beanhive»
    (2024) Самодурова, В. В.
    Мета кваліфікаційної роботи – розробка фірмового стилю для кав’ярні «Beanhive» та проєктування елементів корпоративної ідентифікації. Об’єкт дослідження – проєкування фірмового стилю, елементів корпоративної ідентифікації, процеси друку поліграфічної продукції. У даній роботі проводиться аналіз конкурентів та цільової аудиторії для створення фірмового стилю кав’ярні «Beanhive». В результаті аналізу проводиться розробка макетів елементів корпоративної ідентифікації та розробка графічного дизайну. Далі проводиться аналіз та вибір поліграфічного обладнання, розрахунок та вибір матеріалів для друку, створення маршрутно технологічну карти. Визначається собівартість та ціна розробки проєкту
  • Публікація
    Розробка дизайну настільної гри та технології її виготовлення
    (2024) Піщерікова, Л. Р.
    Метою роботи є розробка дизайну настільної гри «Грибна пригода» та розробка технології її виготовлення. Об’єктом дослідження є процес розробки складових настільної гри. Під час виконання кваліфікаційної роботи було проведено аналіз завдання на кваліфікаційну роботу, виконано аналіз аналогів та аналітичний огляд літератури за темою роботи. Було обрано та обґрунтовано спосіб друку і друкарське обладнання, яке найкраще відповідає вимогам розробки настільної гри. В роботі розглянуто основні етапи розробки настільної гри, починаючи від ідеї та концепції до фінального продукту. На підставі аналізу цільової аудиторії розроблено концепцію та дизайн гри, який включає розробку персонажів гри та ігрового поля. Також розроблено конструкцію та дизайн паковання. Також зроблено економічне обґрунтування розробки. Завершальною частиною роботи стало проведення економічного обґрунтування доцільності випуску настільної гри, зокрема розрахунок собівартості та визначення ціни розробки дизайну.
  • Публікація
    Розробка комплекту POS-реклами для кафедри МСТ
    (2024) Пивоварова, В. О.
    Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – розробка проєктів POS реклами для кафедри МСТ. Об'єкт дослідження – визначення та різновиди POS-реклами, особливості виготовлення рекламної широкоформатного цифрового друку. продукції за допомогою В роботі розглянуті різні види POS-реклами, проаналізовані технології її виготовлення, матеріали та обладнання. Розроблено макети модульного пресвола та хештегів, які входять в комплект POS-реклами для кафедри МСТ. Описано технологічні процеси виробництва рекламної продукції з використанням широкоформатного цифрового друку. Для розробки макетів продукції обрані необхідні програмні засоби для виробництва продукції, обґрунтований вибір поліграфічного обладнання, зроблений розрахунок основних поліграфічних матеріалів. Також здійснено економічне обґрунтування роботи.
  • Публікація
    Розробка дизайну web-видання інтернет-магазину українського бренду «Mariia»
    (2024) Петренко, М. В.
    Мета кваліфікаційної роботи – розробка дизайну web-видання інтернет магазину українського бренду «Mariia», який підвищить впізнаваність та вирізняє серед конкурентів. У процесі дослідження виявлено актуальність обраної теми, проведено аналіз цільової аудиторії, обрано колірну гаму, шрифти та модульну сітку, обґрунтовано вибір інструментальних засобів, розроблено дизайн сайту
  • Публікація
    Проєктування веб-сайту для фанатів гри «Valorant»
    (2024) Нєводова, В. Д.
    Метою кваліфікаційної роботи є створення веб-сайту для фанатів гри Valorant, що включає кілька ключових етапів розробки. Основними з них є дизайнерська частина, розробка UI/UX дизайну і UI-kit, а також створення прототипу для подальшої реалізації проєкту. Особливістю розробленого веб-сайту для фанатів є його спрямованість саме на українську спільноту гравців Valorant. Такий сайт забезпечуватиме їм доступ до актуальної інформації, локалізованих керівництв, новин та стане зручною платформою для обміну досвідом. У рамках кваліфікаційної роботи розглянуті сучасні технології веб-розробки, методи залучення користувачів та інтеграція з соціальними мережами для створення активної та взаємодіючої спільноти.