Публікація:
Розробка айдентики для книгарні «Остін»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є створення айдентики для книгарні «Остін». Об’єктом дослідження є розробка брендингу та його елементів у сфері продажу книжкової продукції, а також застосування сучасних тенденцій у дизайні та новітніх технологій друку при створенні брендової продукції. Перед проектуванням дизайну елементів айдентики проведено дослідження літератури, проаналізовано конкурентів на ринку та досліджено досягнення в галузі брендингу. Під час виконання кваліфікаційної роботи описано процес ескізування та створення макетів для друку, наведено перелік основних матеріалів та обладнання, що буде використовуватися, а також складено схеми технологічних процесів та розраховано економічну доцільність проекту.

Опис

Ключові слова

айдентика, брендинг, фірмовий стиль, книгарня, логотип, кольорова палітра, типографіка, офсетний друк

Цитування

Колеснікова М. К. Розробка айдентики для книгарні «Остін» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / М. К. Колеснікова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 105 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються