Публікація: Розробка айдентики для книгарні «Остін»
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є створення айдентики для книгарні «Остін». Об’єктом дослідження є розробка брендингу та його елементів у сфері продажу книжкової продукції, а також застосування сучасних тенденцій у дизайні та новітніх технологій друку при створенні брендової продукції. Перед проектуванням дизайну елементів айдентики проведено дослідження літератури, проаналізовано конкурентів на ринку та досліджено досягнення в галузі брендингу. Під час виконання кваліфікаційної роботи описано процес ескізування та створення макетів для друку, наведено перелік основних матеріалів та обладнання, що буде використовуватися, а також складено схеми технологічних процесів та розраховано економічну доцільність проекту.
Опис
Ключові слова
айдентика, брендинг, фірмовий стиль, книгарня, логотип, кольорова палітра, типографіка, офсетний друк
Цитування
Колеснікова М. К. Розробка айдентики для книгарні «Остін» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / М. К. Колеснікова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 105 с.