Публікація: Розробка фірмового стилю кав'ярні «KittyKava» із елементами доповненої реальності
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – розробка фірмового стилю для кав’ярні KittyKava з інтеграцією елементів доповненої реальності. Об’єкт дослідження – процес створення бренду кав’ярні та його візуалізації через носії фірмового стилю, а також технології їх виготовлення і застосування AR-технологій у поліграфії. У процесі виконання роботи було сформульовано технічне завдання, обґрунтовано ідею закладу, створено назву, слоган, підібрано колірну гаму, типографіку та побудовано логотип. Розроблено оригінал-макети візитівки, бейджу, фішок. Реалізовано візуальне позиціонування бренду через елементи доповненої реальності, створені в середовищі Unity з використанням 3D-моделей. У роботі розглянуто вибір способу друку, проаналізовано відповідні поліграфічні матеріали та устаткування, розроблено технологічні схеми виготовлення продукції. Також здійснено підбір програмного забезпечення, в якому реалізовано макети. Економічна частина включає розрахунок собівартості поліграфічної продукції, бізнес-план проєкту та калькуляційний аналіз витрат на реалізацію фірмового стилю кав’ярні KittyKava.
Опис
Ключові слова
фірмовий стиль, логотип, айдентика, кав’ярня, рекламна продукція, цифровий друк, офсетний друк
Цитування
Сергієнко Д. В. Розробка фірмового стилю кав'ярні «KittyKava» із елементами доповненої реальності : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Д. В. Сергієнко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 68 с.