Публікація: Історія брендингу
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Видавництво Ліра-К»
Анотація
У даній роботі розглядається еволюція брендингу від первісних форм маркування власності до сучасних стратегій управління брендом. Аналізуються ключові етапи розвитку брендингу, його роль у маркетингу та вплив на споживачів.
Опис
Ключові слова
логотип, брендинг
Цитування
Ткаченко В. П. Історія брендингу / В. П. Ткаченко, Н. В. Грунська // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 235-236.