Публікація:
Історія брендингу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Видавництво Ліра-К»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У даній роботі розглядається еволюція брендингу від первісних форм маркування власності до сучасних стратегій управління брендом. Аналізуються ключові етапи розвитку брендингу, його роль у маркетингу та вплив на споживачів.

Опис

Ключові слова

логотип, брендинг

Цитування

Ткаченко В. П. Історія брендингу / В. П. Ткаченко, Н. В. Грунська // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 235-236.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються