Публікація:
Історія брендингу

dc.contributor.authorТкаченко В. П.
dc.contributor.authorГрунська Н. В.
dc.date.accessioned2025-05-27T18:41:35Z
dc.date.available2025-05-27T18:41:35Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractУ даній роботі розглядається еволюція брендингу від первісних форм маркування власності до сучасних стратегій управління брендом. Аналізуються ключові етапи розвитку брендингу, його роль у маркетингу та вплив на споживачів.
dc.identifier.citationТкаченко В. П. Історія брендингу / В. П. Ткаченко, Н. В. Грунська // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 235-236.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31364
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Видавництво Ліра-К»
dc.subjectлоготип
dc.subjectбрендинг
dc.titleІсторія брендингу
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2-235-236.pdf
Розмір:
730.68 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: