Публікація: Personalization in printing: how marketing approaches are changing
Завантаження...
Дата
2025
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Видавництво Ліра-К»
Анотація
This paper explores the impact of personalization on the printing industry and the evolving approaches to marketing communication. The study examines Variable Data Printing (VDP) technology as the foundation of personalized printing, enabling the creation of unique materials tailored to each consumer. Practical examples of such solutions in advertising, packaging, and publishing are analyzed. The advantages of a personalized approach in increasing the effectiveness of advertising campaigns and fostering emotional connections with the audience are identified.
Опис
Ключові слова
marketing communication, printing
Бібліографічний опис
Chebotarova I. B. Personalization in printing: how marketing approaches are changing / I. B. Chebotarova, H. I. Cherkashyna // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 83-87.