Публікація:
Personalization in printing: how marketing approaches are changing

dc.contributor.authorChebotarova, I. B.
dc.contributor.authorCherkashyna, H. I.
dc.date.accessioned2025-05-26T18:49:50Z
dc.date.available2025-05-26T18:49:50Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThis paper explores the impact of personalization on the printing industry and the evolving approaches to marketing communication. The study examines Variable Data Printing (VDP) technology as the foundation of personalized printing, enabling the creation of unique materials tailored to each consumer. Practical examples of such solutions in advertising, packaging, and publishing are analyzed. The advantages of a personalized approach in increasing the effectiveness of advertising campaigns and fostering emotional connections with the audience are identified.
dc.identifier.citationChebotarova I. B. Personalization in printing: how marketing approaches are changing / I. B. Chebotarova, H. I. Cherkashyna // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 83-87.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31326
dc.language.isoen
dc.publisherТОВ «Видавництво Ліра-К»
dc.subjectmarketing communication
dc.subjectprinting
dc.titlePersonalization in printing: how marketing approaches are changing
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2-83-87.pdf
Розмір:
730.4 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: