Публікація: Дослідження забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів Call Center
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНУРЕ
Анотація
Research of the next-generation cloud Call Center technology has been conducted. A cloud Call Center provides improved performance parameters through flexibility, additional capabilities, and lower ongoing costs. To maximize the benefits for companies’ business operations, there is a software solution that is reliable and secure to implement with a full set of integrated features: a user-friendly web interface to increase agent productivity with high-quality customer service, rather than being bogged down in usability issues and complex training.
Опис
Ключові слова
бізнес-процес, Call Center
Цитування
Лук’янов О. І. Дослідження забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів Call Center / О. І. Лук’янов, С. О. Сабурова // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 4. – С. 8–10.