Публікація:
Дослідження забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів Call Center

dc.contributor.authorЛук’янов, О. І.
dc.contributor.authorСабурова, С. О.
dc.date.accessioned2025-05-12T15:41:52Z
dc.date.available2025-05-12T15:41:52Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractResearch of the next-generation cloud Call Center technology has been conducted. A cloud Call Center provides improved performance parameters through flexibility, additional capabilities, and lower ongoing costs. To maximize the benefits for companies’ business operations, there is a software solution that is reliable and secure to implement with a full set of integrated features: a user-friendly web interface to increase agent productivity with high-quality customer service, rather than being bogged down in usability issues and complex training.
dc.identifier.citationЛук’янов О. І. Дослідження забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів Call Center / О. І. Лук’янов, С. О. Сабурова // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 4. – С. 8–10.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31156
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectбізнес-процес
dc.subjectCall Center
dc.titleДослідження забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів Call Center
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
RiM_2025_T4-8-10.pdf
Розмір:
221.32 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: