Публікація:
Дослідження забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів Call Center

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Research of the next-generation cloud Call Center technology has been conducted. A cloud Call Center provides improved performance parameters through flexibility, additional capabilities, and lower ongoing costs. To maximize the benefits for companies’ business operations, there is a software solution that is reliable and secure to implement with a full set of integrated features: a user-friendly web interface to increase agent productivity with high-quality customer service, rather than being bogged down in usability issues and complex training.

Опис

Ключові слова

бізнес-процес, Call Center

Цитування

Лук’янов О. І. Дослідження забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів Call Center / О. І. Лук’янов, С. О. Сабурова // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 4. – С. 8–10.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються