Публікація: Ігровий програмний застосунок у жанрі RPG з елементами економічної стратегії та roguelike. Економічні механіки, механіки на рівні історії
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єктом розробки є частина механік гри у жанрі RPG з елементами економічної стратегії та roguelike, що пов’язана з розвитком персонажа та менеджментом ресурсів. набір які Метою цієї розробки є створення цікавого ігрового середовища, що містить механік допоможуть гравцеві прогресувати в грі та урізноманітнюватимуть ігровий процес не лише в рамках окремих ігрових сесій а й досвіду що виникає в наслідок багаторазового проходження гри. Для виконання завдання пов’язаного з цією розробкою використовуються середовища розробки Visual Studio 2022 і Unity Editor, ігровий рушій Unity 2023 та мова програмування С#. Результатом виконання роботи є повноцінно функціонуюча частина гри яка містить в собі механіки створення та розвитку персонажа, управління ресурсами та інвентарем та деякі основні системи гри, такі як система збережень, характеристик, модифікаторів тощо.
Опис
Ключові слова
жанр RPG, економічна стратегія, персонаж, створення цікавого ігрового середовища
Бібліографічний опис
Прудіус В. Ю. Ігровий програмний застосунок у жанрі RPG з елементами економічної стратегії та roguelike. Економічні механіки, механіки на рівні історії : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / В. Ю. Прудіус ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 115 с.