Публікація: Ігровий програмний застосунок у жанрі Roguelite RPG. Ігрові механіки, 3D графіка, AI
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Об’єктом розробки є система тіней [1] і візуальних ефектів, штучного інтелекту та системи заклять, які є частиною комплексної роботи з розробки ігрового застосунку у жанрі Roguelite [2] RPG [3]. Метою розробки є оптимізована система тіней і система тісної взаємодії гравців за допомогою різних заклять у мультиплеєрі, що вписуються у концепт жанра. Метод рішення – середовище розробки JetBrains Rider, мова програмування C++ та Blueprint, ігровий рушій Unreal Engine 5, середовище 3D моделювання та анімації Blender. У результаті створено систему тіней, що створюються у реальному часі та систему заклять у мультиплеєрі, що є частиною комплексної роботи з розробки програмного застосунку в жанрі Roguelite RPG.
Опис
Ключові слова
комп’ютерна графіка, Roguelike, система тіней, візуальний ефект
Цитування
Донець Д. С. Ігровий програмний застосунок у жанрі Roguelite RPG. Ігрові механіки, 3D графіка, AI : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Д. С. Донець ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 63 с.