Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі Roguelite RPG. Ігрові механіки, 3D графіка, AI

dc.contributor.authorДонець, Д. С.
dc.date.accessioned2025-05-01T15:20:35Z
dc.date.available2025-05-01T15:20:35Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractОб’єктом розробки є система тіней [1] і візуальних ефектів, штучного інтелекту та системи заклять, які є частиною комплексної роботи з розробки ігрового застосунку у жанрі Roguelite [2] RPG [3]. Метою розробки є оптимізована система тіней і система тісної взаємодії гравців за допомогою різних заклять у мультиплеєрі, що вписуються у концепт жанра. Метод рішення – середовище розробки JetBrains Rider, мова програмування C++ та Blueprint, ігровий рушій Unreal Engine 5, середовище 3D моделювання та анімації Blender. У результаті створено систему тіней, що створюються у реальному часі та систему заклять у мультиплеєрі, що є частиною комплексної роботи з розробки програмного застосунку в жанрі Roguelite RPG.
dc.identifier.citationДонець Д. С. Ігровий програмний застосунок у жанрі Roguelite RPG. Ігрові механіки, 3D графіка, AI : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Д. С. Донець ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 63 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30940
dc.language.isouk
dc.subjectкомп’ютерна графіка
dc.subjectRoguelike
dc.subjectсистема тіней
dc.subjectвізуальний ефект
dc.titleІгровий програмний застосунок у жанрі Roguelite RPG. Ігрові механіки, 3D графіка, AI
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2024_B_PI_Donets_DS.pdf
Розмір:
3.61 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: