Публікація: Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи. Левел-дизайн, UI/UX, балансування зброї, генерація ігрових об'єктів, наратив
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єктом розробки - Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи в стилі кіберпанк, з фокусом на левел-дизайн, UI/UX, балансування зброї, генерацію ігрових об'єктів та труб, наратив. Метою розробки - створення ігрового програмного застосунку з цікавою та різноманітною бойовою системою шутера, а також увагою до левел-дизайну, UI/UX, балансування зброї, генерації ігрових об'єктів та труб, наративу та освітлення. Гра повинна бути виконана у стилі кіберпанк. Методом рішення - використання середовища розробки та ігрового рушія Unreal Engine 5, а також мови програмування Blueprint. В результаті розробки був створений ігровий програмний застосунок, який включає в себе левел-дизайн, UI/UX, балансування зброї, генерацію ігрових об'єктів та труб, наратив, створення освітлення та збереження налаштувань гравця.
Опис
Ключові слова
шутер, ігровий проект, rogue-like, unreal engine 5, гра від третьої особи, кіберпанк
Бібліографічний опис
Борисенко А. Е. Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи. Левел-дизайн, UI/UX, балансування зброї, генерація ігрових об'єктів, наратив : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / А. Е. Борисенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 105 с.