Публікація: Дослідження підходів залучення клієнтів до мережі кав’ярень
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНУРЕ
Анотація
Nowadays, the world has undergone irreversible changes in understanding what modern, effective business advertising should look like. To a large extent, the changes depend on the rapid development of new technologies, which people have understood how to master wІТh benefІТ for themselves. This work explores methods for attracting a new audience designed for the gastronomic sector. The approaches are described and compared, and their advantages and limІТations are characterized, considering further planning. The most effective of the listed ones is determined.
Опис
Ключові слова
підхід залучення, мережа кав’ярень
Цитування
Проценко М. М. Дослідження підходів залучення клієнтів до мережі кав’ярень / М. М. Проценко, І. Ю. Панфьорова // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 190-194.