Публікація:
Аудіобрендинг: вплив звуку на створення брендової ідентичності

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Імідж компанії формується за допомогою певних цінностей та асоціацій, що допомагають їй вирізнятися серед конкурентів. У сучасну епоху аудіобрендинг став динамічною силою спілкування брендів зі своєю аудиторією.

Опис

Ключові слова

звук, бренд

Цитування

Гарбузова Д. Аудіобрендинг: вплив звуку на створення брендової ідентичності / Д. Гарбузова // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 111.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються