Публікація:
Аудіобрендинг: вплив звуку на створення брендової ідентичності

dc.contributor.authorГарбузова Д.
dc.date.accessioned2024-12-23T18:41:45Z
dc.date.available2024-12-23T18:41:45Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractІмідж компанії формується за допомогою певних цінностей та асоціацій, що допомагають їй вирізнятися серед конкурентів. У сучасну епоху аудіобрендинг став динамічною силою спілкування брендів зі своєю аудиторією.
dc.identifier.citationГарбузова Д. Аудіобрендинг: вплив звуку на створення брендової ідентичності / Д. Гарбузова // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 111.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/29501
dc.language.isouk
dc.publisherХНЕУ
dc.subjectзвук
dc.subjectбренд
dc.titleАудіобрендинг: вплив звуку на створення брендової ідентичності
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
G-2024-111.pdf
Розмір:
709.91 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: