Публікація:
Аудіобрендинг: вплив звуку на створення брендової ідентичності

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Імідж компанії формується за допомогою певних цінностей та асоціацій, що допомагають їй вирізнятися серед конкурентів. У сучасну епоху аудіобрендинг став динамічною силою спілкування брендів зі своєю аудиторією.

Опис

Ключові слова

звук, бренд

Бібліографічний опис

Гарбузова Д. Аудіобрендинг: вплив звуку на створення брендової ідентичності / Д. Гарбузова // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 111.

DOI