Публікація: Аудіобрендинг: вплив звуку на створення брендової ідентичності
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНЕУ
Анотація
Імідж компанії формується за допомогою певних цінностей та асоціацій, що допомагають їй вирізнятися серед конкурентів. У сучасну епоху аудіобрендинг став динамічною силою спілкування брендів зі своєю аудиторією.
Опис
Ключові слова
звук, бренд
Цитування
Гарбузова Д. Аудіобрендинг: вплив звуку на створення брендової ідентичності / Д. Гарбузова // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 111.