Публікація: Вплив цільової аудиторії на брендинг банківської сфери
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНЕУ
Анотація
Причина змін брендінгу – постійний розвиток ринку. Банківська сфера під час війни зазнала величезних змін. І саме тому банки проводять ребрендинги своїх носіїв рекламної продукції. Що стосується дизайну застосунків то цей напрямок також постійно удосконалюється. Споживачі діляться на сім психотипів. Саме психотип впливає на те, як людина сприймає світ – що її драйвить, що подобається, а що ні.
Опис
Ключові слова
зміна брендингу, носії рекламної продукції
Бібліографічний опис
Самодурова В. Вплив цільової аудиторії на брендинг банківської сфери / В. Самодурова., Ю. Бокарєва // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 99.