Публікація:
Вплив цільової аудиторії на брендинг банківської сфери

dc.contributor.authorСамодурова, В.
dc.contributor.authorБокарєва, Ю.
dc.date.accessioned2024-12-22T22:30:01Z
dc.date.available2024-12-22T22:30:01Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractПричина змін брендінгу – постійний розвиток ринку. Банківська сфера під час війни зазнала величезних змін. І саме тому банки проводять ребрендинги своїх носіїв рекламної продукції. Що стосується дизайну застосунків то цей напрямок також постійно удосконалюється. Споживачі діляться на сім психотипів. Саме психотип впливає на те, як людина сприймає світ – що її драйвить, що подобається, а що ні.
dc.identifier.citationСамодурова В. Вплив цільової аудиторії на брендинг банківської сфери / В. Самодурова., Ю. Бокарєва // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 99.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/29488
dc.language.isouk
dc.publisherХНЕУ
dc.subjectзміна брендингу
dc.subjectносії рекламної продукції
dc.titleВплив цільової аудиторії на брендинг банківської сфери
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
SB-2024-99.pdf
Розмір:
706 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: