Публікація:
Вплив цільової аудиторії на брендинг банківської сфери

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Причина змін брендінгу – постійний розвиток ринку. Банківська сфера під час війни зазнала величезних змін. І саме тому банки проводять ребрендинги своїх носіїв рекламної продукції. Що стосується дизайну застосунків то цей напрямок також постійно удосконалюється. Споживачі діляться на сім психотипів. Саме психотип впливає на те, як людина сприймає світ – що її драйвить, що подобається, а що ні.

Опис

Ключові слова

зміна брендингу, носії рекламної продукції

Цитування

Самодурова В. Вплив цільової аудиторії на брендинг банківської сфери / В. Самодурова, Ю. Бокарєва // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 99.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються