Публікація:
Особливості використання 3D-графіки для підвищення ефективності інтернет-реклами

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

На сучасному ринку пропонується величезна кількість товарів та послуг. Дуже часто одну категорію товару виробляють сотні різних компаній і покупець просто губиться серед цього різноманіття. Тому дієвим кроком буде розробка таких заходів для інтернет-реклами, що може виділити конкретний товар на ринку і зробити рекламу, яку запам’ятає споживач. Підвищити ефективність реклами може допомогти використання 3D-моделей для створення привабливих персонажів, предметної та товарної візуалізації. Для розробки оптимальних моделей необхідно враховувати особливості інтернет реклами та сформулювати основні вимоги до 3D-графіки, яка використовується. Це і визначає актуальність таких досліджень

Опис

Ключові слова

3D-графіка, інтернет-реклама

Цитування

Манаков В. П. Особливості використання 3D-графіки для підвищення ефективності інтернет-реклами / В. П. Манаков, О. С. Тараненко // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 1 листопада 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – С. 40–43.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються