Публікація:
Особливості використання 3D-графіки для підвищення ефективності інтернет-реклами

dc.contributor.authorМанаков, В. П.
dc.contributor.authorТараненко, О. С.
dc.date.accessioned2024-09-21T17:19:20Z
dc.date.available2024-09-21T17:19:20Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractНа сучасному ринку пропонується величезна кількість товарів та послуг. Дуже часто одну категорію товару виробляють сотні різних компаній і покупець просто губиться серед цього різноманіття. Тому дієвим кроком буде розробка таких заходів для інтернет-реклами, що може виділити конкретний товар на ринку і зробити рекламу, яку запам’ятає споживач. Підвищити ефективність реклами може допомогти використання 3D-моделей для створення привабливих персонажів, предметної та товарної візуалізації. Для розробки оптимальних моделей необхідно враховувати особливості інтернет реклами та сформулювати основні вимоги до 3D-графіки, яка використовується. Це і визначає актуальність таких досліджень
dc.identifier.citationМанаков В. П. Особливості використання 3D-графіки для підвищення ефективності інтернет-реклами / В. П. Манаков, О. С. Тараненко // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 1 листопада 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – С. 40–43.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/28903
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subject3D-графіка
dc.subjectінтернет-реклама
dc.titleОсобливості використання 3D-графіки для підвищення ефективності інтернет-реклами
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
SS_2022_40-43.pdf
Розмір:
326.73 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: