Публікація: Дослідження методів кластеризації даних для реалізації рекомендаційної функції CRM-системи мережі кінотеатрів
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єкт дослідження – процес визначення уподобань фільмів клієнтами мережової системи кінотеатрів та подання їх рейтингу за прогнозом в якості рекомендації. Предмет дослідження – інформаційні технології реалізації рекомендаційної функції CRM-системи мережі кінотеатрів за допомогою методів кластеризації. Мета роботи – дослідження методів кластеризації даних для реалізації рекомендаційної функції CRM-системи мережи кінотеатрів. на Методи дослідження – системний підхід; рекомендаційні методи, що засновані описі характеристик товару та даних користувачів (Content-Based); рекомендаційні методи, що засновані на сумісній (колаборативній) фільтрації (Collaborative Filtering), а саме методи кластеризації: метод k-середніх, агломеративний метод та DBSCAN. У роботі розглянуті особливості практичної реалізації методу кластеризації DBSCAN у комбінації з Content-Based підходом. Для дослідження обрана й розглядається рекомендаційна CRM-система мережі кінотеатрів. Область застосування – системи перегляду фільмів.
Опис
Ключові слова
CRM-система, content based фільтрація, collaborative фільтрація, кластеризація, метод k-середніх
Бібліографічний опис
Одинцова В. О. Дослідження методів кластеризації даних для реалізації рекомендаційної функції CRM-системи мережі кінотеатрів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп'ютерні науки / В. О. Одинцова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 72 с.