Публікація: Розробка прототипу VR-гри на Unity
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єктом розробки є шутер з видом зверху у віртуальній реальності, що інтегрує елементи Mixed Reality, дозволяючи гравцю взаємодіяти з віртуальним середовищем у межах реального фізичного простору. Предметом дослідження є використання технологій і інструментів Unity для створення прототипу VR-гри, яка розширює грані традиційних ігор, впроваджуючи можливості MR для створення унікального ігрового досвіду. Мета дослідження – розробка прототипу, яка б поєднувала ігрову механіку класичних шутерів з перевагами імерсивності та інтерактивністю реального середовища, відкриваючи нові перспективи для розвитку ігрової індустрії. Методи дослідження – аналіз предметної області та існуючих аналогів, визначення концепції, проектування та розробка прототипу гри за допомогою інструментів Unity та C#, та тестування створеного прототипу з метою валідації ігрових концепцій та механік. Результатом роботи є розроблений прототип гри, що демонструє основні концепції геймплею, а також потенціал застосування технологій Mixed Reality у розробці ігор. Практичне застосування розробки полягає у можливості використання отриманих результатів як основу для подальшої розробки повноцінної гри, що має потенціал стати новаторським продуктом на ринку VR-ігор
Опис
Ключові слова
ігрова механіка, імерсивність, інтерактивність, прототип vr-гри, шутер з видом зверху
Бібліографічний опис
Бурим В. І. Розробка прототипу VR-гри на Unity : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп'ютерні науки / В. І. Бурим ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 75 с.