Публікація: Визначення уподобань клієнтів на базі даних про закупки за допомогою моделі компораторної ідентифікації
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ФОП Петров В.В.
Анотація
В доповіді наводиться підготовка набору даних для аналізу, побудова математичної моделі та аналіз отриманих результатів. В якості набору даних було використано звіт з продажу відеоігор, що містить чисельні та категоріальні дані. В доповіді будуються моделі та розглядаються результати регресійного аналізу та використання математичної моделі компораторної ідентифікації
Опис
Ключові слова
визначення уподобань клієнтів
Цитування
Петрова Р. В. Визначення уподобань клієнтів на базі даних про закупки за допомогою моделі компораторної ідентифікації / Р. В. Петрова, М. П. Літус // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 96.