Публікація: Визначення уподобань клієнтів на базі даних про закупки за допомогою моделі компораторної ідентифікації
Завантаження...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ФОП Петров В.В.
Анотація
В доповіді наводиться підготовка набору даних для аналізу, побудова математичної моделі та аналіз отриманих результатів. В якості набору даних було використано звіт з продажу відеоігор, що містить чисельні та категоріальні дані. В доповіді будуються моделі та розглядаються результати регресійного аналізу та використання математичної моделі компораторної ідентифікації
Опис
Ключові слова
визначення уподобань клієнтів
Бібліографічний опис
Петрова Р. В. Визначення уподобань клієнтів на базі даних про закупки за допомогою моделі компораторної ідентифікації / Р. В. Петрова, М. П. Літус // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 96.