Публікація:
Визначення уподобань клієнтів на базі даних про закупки за допомогою моделі компораторної ідентифікації

dc.contributor.authorПетрова, Р. В.
dc.contributor.authorЛітус, М. П.
dc.date.accessioned2024-07-09T19:42:57Z
dc.date.available2024-07-09T19:42:57Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractВ доповіді наводиться підготовка набору даних для аналізу, побудова математичної моделі та аналіз отриманих результатів. В якості набору даних було використано звіт з продажу відеоігор, що містить чисельні та категоріальні дані. В доповіді будуються моделі та розглядаються результати регресійного аналізу та використання математичної моделі компораторної ідентифікації
dc.identifier.citationПетрова Р. В. Визначення уподобань клієнтів на базі даних про закупки за допомогою моделі компораторної ідентифікації / Р. В. Петрова, М. П. Літус // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 96.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/27378
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Петров В.В.
dc.subjectвизначення уподобань клієнтів
dc.titleВизначення уподобань клієнтів на базі даних про закупки за допомогою моделі компораторної ідентифікації
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
SNR_2022_T2-96.pdf
Розмір:
208.3 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: