Публікація:
Визначення уподобань клієнтів на базі даних про закупки за допомогою моделі компораторної ідентифікації

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ФОП Петров В.В.

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В доповіді наводиться підготовка набору даних для аналізу, побудова математичної моделі та аналіз отриманих результатів. В якості набору даних було використано звіт з продажу відеоігор, що містить чисельні та категоріальні дані. В доповіді будуються моделі та розглядаються результати регресійного аналізу та використання математичної моделі компораторної ідентифікації

Опис

Ключові слова

визначення уподобань клієнтів

Цитування

Петрова Р. В. Визначення уподобань клієнтів на базі даних про закупки за допомогою моделі компораторної ідентифікації / Р. В. Петрова, М. П. Літус // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 96.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються