Публікація:
Дослідження просування бренду в соціальній мережі LINKEDIN

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2023

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

LinkedIn – це найбільша соціальна мережа для професіоналів з більш ніж 900 мільйонами користувачів у всьому світі. Для бізнесу LinkedIn є потужним інструментом просування бренду та залучення цільової аудиторії.

Опис

Ключові слова

бренд, LinkedIn

Бібліографічний опис

Вовк О. В. Дослідження просування бренду в соціальній мережі LINKEDIN / О. В. Вовк, Д. А. Шарун // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. VIІI Міжнар. наук.-техн. конф., 16-20 травня 2023 р. – Т1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2023. –– C. 228-229.

DOI