Публікація:
Дослідження просування бренду в соціальній мережі LINKEDIN

dc.contributor.authorВовк, О. В.
dc.contributor.authorШарун, Д. А.
dc.date.accessioned2024-07-08T18:04:33Z
dc.date.available2024-07-08T18:04:33Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractLinkedIn – це найбільша соціальна мережа для професіоналів з більш ніж 900 мільйонами користувачів у всьому світі. Для бізнесу LinkedIn є потужним інструментом просування бренду та залучення цільової аудиторії.
dc.identifier.citationВовк О. В. Дослідження просування бренду в соціальній мережі LINKEDIN / О. В. Вовк, Д. А. Шарун // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. VIІI Міжнар. наук.-техн. конф., 16-20 травня 2023 р. – Т1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2023. –– C. 228-229.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/27328
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectбренд
dc.subjectLinkedIn
dc.titleДослідження просування бренду в соціальній мережі LINKEDIN
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW1-2023-228-229.pdf
Розмір:
300.93 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: