Публікація: Просування бренду дизайнера через LINKEDIN
Завантаження...
Дата
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
У дослідженні ми зосереджуємо увагу на одній з найбільш визначальних соціальних мереж – LinkedIn. Вона стала ідеальним інструментом для тих, хто прагне підвищити свою професійну видимість. Метою дослідження є просування особистого бренду дизайнера у соціальній мережі LinkedIn. Аналізуючи результати, ми спробуємо з'ясувати, наскільки ефективно може бути використання цієї соціальної мережі для розвитку особистого бренду та як правильний підхід може відзначити дизайнера серед конкуренції. У результаті ми надамо ряд рекомендації, прислуховуючись до яких, дизайнер на платформі зможе просувати свій особистий бренд.
Опис
Ключові слова
дизайнер, бренд
Цитування
Вовк О. В. Просування бренду дизайнера через LINKEDIN / О. В. Вовк, І. Б. Чеботарьова, Д. А. Шарун // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Інновації та розвиток: монографія. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 59-81.