Публікація:
Просування бренду дизайнера через LINKEDIN

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У дослідженні ми зосереджуємо увагу на одній з найбільш визначальних соціальних мереж – LinkedIn. Вона стала ідеальним інструментом для тих, хто прагне підвищити свою професійну видимість. Метою дослідження є просування особистого бренду дизайнера у соціальній мережі LinkedIn. Аналізуючи результати, ми спробуємо з'ясувати, наскільки ефективно може бути використання цієї соціальної мережі для розвитку особистого бренду та як правильний підхід може відзначити дизайнера серед конкуренції. У результаті ми надамо ряд рекомендації, прислуховуючись до яких, дизайнер на платформі зможе просувати свій особистий бренд.

Опис

Ключові слова

дизайнер, бренд

Бібліографічний опис

Вовк О. В. Просування бренду дизайнера через LINKEDIN / О. В. Вовк, І. Б. Чеботарьова, Д. А. Шарун // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Інновації та розвиток: монографія. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 59-81.

DOI