Публікація:
Просування бренду дизайнера через LINKEDIN

dc.contributor.authorВовк, О. В.
dc.contributor.authorЧеботарьова, І. Б.
dc.contributor.authorШарун, Д. А.
dc.date.accessioned2024-07-05T12:42:56Z
dc.date.available2024-07-05T12:42:56Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractУ дослідженні ми зосереджуємо увагу на одній з найбільш визначальних соціальних мереж – LinkedIn. Вона стала ідеальним інструментом для тих, хто прагне підвищити свою професійну видимість. Метою дослідження є просування особистого бренду дизайнера у соціальній мережі LinkedIn. Аналізуючи результати, ми спробуємо з'ясувати, наскільки ефективно може бути використання цієї соціальної мережі для розвитку особистого бренду та як правильний підхід може відзначити дизайнера серед конкуренції. У результаті ми надамо ряд рекомендації, прислуховуючись до яких, дизайнер на платформі зможе просувати свій особистий бренд.
dc.identifier.citationВовк О. В. Просування бренду дизайнера через LINKEDIN / О. В. Вовк, І. Б. Чеботарьова, Д. А. Шарун // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Інновації та розвиток: монографія. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 59-81.
dc.identifier.isbn978-617-8254-22-3
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/27253
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectдизайнер
dc.subjectбренд
dc.titleПросування бренду дизайнера через LINKEDIN
dc.typeBook chapter
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW-2024-59-81.pdf
Розмір:
539.75 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: