Публікація:
Просування бренду дизайнера через LINKEDIN

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дослідженні ми зосереджуємо увагу на одній з найбільш визначальних соціальних мереж – LinkedIn. Вона стала ідеальним інструментом для тих, хто прагне підвищити свою професійну видимість. Метою дослідження є просування особистого бренду дизайнера у соціальній мережі LinkedIn. Аналізуючи результати, ми спробуємо з'ясувати, наскільки ефективно може бути використання цієї соціальної мережі для розвитку особистого бренду та як правильний підхід може відзначити дизайнера серед конкуренції. У результаті ми надамо ряд рекомендації, прислуховуючись до яких, дизайнер на платформі зможе просувати свій особистий бренд.

Опис

Ключові слова

дизайнер, бренд

Цитування

Вовк О. В. Просування бренду дизайнера через LINKEDIN / О. В. Вовк, І. Б. Чеботарьова, Д. А. Шарун // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Інновації та розвиток: монографія. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 59-81.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються