Публікація:
Інформаційна система планування маркетингових акцій для збільшення продажів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2022

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ФОП Петров В.В.

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Маркетинг – це щоденна копітка системна робота. Його ключове за вдання – виконання плану продажу та отримання планованого прибутку. Треба ретельно планувати маркетинг для підвищення його ефективності. Однією з головних проблем, що знижують кількість продажів, є відсутність інформаційної системи, яка б виконувала задачу планування маркетингових акцій

Опис

Ключові слова

планування маркетингових акцій, збільшення продажів

Бібліографічний опис

Панфьорова І. Ю. Інформаційна система планування маркетингових акцій для збільшення продажів / І. Ю. Панфьорова, Т. В. Свіргодська // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 92.

DOI