Публікація:
Інформаційна система планування маркетингових акцій для збільшення продажів

dc.contributor.authorПанфьорова, І. Ю.
dc.contributor.authorСвіргодська, Т. В.
dc.date.accessioned2024-06-04T11:46:36Z
dc.date.available2024-06-04T11:46:36Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractМаркетинг – це щоденна копітка системна робота. Його ключове за вдання – виконання плану продажу та отримання планованого прибутку. Треба ретельно планувати маркетинг для підвищення його ефективності. Однією з головних проблем, що знижують кількість продажів, є відсутність інформаційної системи, яка б виконувала задачу планування маркетингових акцій
dc.identifier.citationПанфьорова І. Ю. Інформаційна система планування маркетингових акцій для збільшення продажів / І. Ю. Панфьорова, Т. В. Свіргодська // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 92.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26812
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Петров В.В.
dc.subjectпланування маркетингових акцій
dc.subjectзбільшення продажів
dc.titleІнформаційна система планування маркетингових акцій для збільшення продажів
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
SNR_2022_T2-92.pdf
Розмір:
232.14 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: