Публікація:
Інформаційна система планування маркетингових акцій для збільшення продажів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ФОП Петров В.В.

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Маркетинг – це щоденна копітка системна робота. Його ключове за вдання – виконання плану продажу та отримання планованого прибутку. Треба ретельно планувати маркетинг для підвищення його ефективності. Однією з головних проблем, що знижують кількість продажів, є відсутність інформаційної системи, яка б виконувала задачу планування маркетингових акцій

Опис

Ключові слова

планування маркетингових акцій, збільшення продажів

Цитування

Панфьорова І. Ю. Інформаційна система планування маркетингових акцій для збільшення продажів / І. Ю. Панфьорова, Т. В. Свіргодська // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 92.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються