Публікація:
Дослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживача

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Робота спрямована на дослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживача. Метою цього дослідження полягає у вивченні взаємозв'язку між колірною гамою упаковки та візуальним сприйняттям споживача. Особливу увагу приділено тому, які емоції викликають різні кольори, які кольори сприяють більшій увазі споживача, а також як це впливає на їхній вибір продукту.

Опис

Ключові слова

пакування продовольчої продукції, споживач

Бібліографічний опис

Левикін І. В. Дослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживача / І. В. Левикін, С. Г. Шевченко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 290-292.

DOI